Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Ida - 8 juni 2014 15:12

Tjabbaaaa


Förlår för lite dålig uppdatering denna vecka, men jag har varit i dalarna i min sommarstuga som har både dåligt internet och ingen wifi. Men här är det jag har gjort iaf!


I torsdags så åkte klassen buss till stockholm och gick på medeltids museet och i gamla stan. Sedan så åkte vi till grörnan som var höjdpungten för hela resan! Vi stannade där i 6 timmar, så jag orkar inte skriva allt som hände men lite iaf. Jag åkte kvasten, eclipse, twister, jetline, blåtåget, bläckfisken, vilda musen, lilla frittfall och säkert något mer som jag inte minns nu.

I kön till twister så träffade jag världens bästa tjej. CLARA HENRY. (och simon lusetti ;)) Hon är min förebild <3


Sedan åkte vi hem. Dagen efter hade vi skola, fatta vad trötta vi var.


Sedan så åkte jag och min familj + ella till dalarna, och va på mitt sommarställe några dagar.

NU ÄR JAG TRÖTT OCH MST SLUTA.

PUUSS


ps: om 5 dagar så har vi looov



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Liten tjej på 12 vintrar sitter och skriver om allt från " höstens hetaste tubsockor" till vanliga funderingar. Hoppas du gillar bloggen! Kommentera gärna :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards