Direktlänk till inlägg 31 maj 2014

Wälcome wälcome

Av Ida - 31 maj 2014 08:17

Ja nu är det ju tänkt att jag ska skriva något väldigt intressant om mig som gör att du vill läsa den här bloggen. Men jag är ju ganska ointressant hela jag, jag är ju en helt vanlig flicka på 12 år. En liten 12:a.

Ok, 12:a är inte det rätta ordet, men iaf.


Jag heter Ida (efternamn kommer jag kanske säga senare)

Jag är 12 år och fyller år den 3 februari 2002

Jag har en lillebror, Carl han är 8

Min mamma heter Helena och är 42

Min pappa heter Erik och är också 42


Jag har en kanin, Minta, och ett par fiskar.

På fritiden spelar jag teater & innebandy, IS SAGA 4-EVER


Jahopp, jag försökte iaf.

Jag kommer kanske att börja videoblogga, redan nu så gör jag videos på videofyme som jag gör privata videos som ingen annan kan se. På videofyme heter jag @idat22 du får gärna följa mig där!


Hoppas att du vill kolla in på min blogg. Kram!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 11 juni 2014 13:49


Halloj! Idag va den sista dan i skolan. Iallafall den sista "rikdiga" skoldan. Vi hade städning och allmänna "säg farväl till skolan" saker. Jag går i skolkören och hade idag ett sista genrep tills imorn, vi ska sjunga happy :) Om det är någo...

Av Ida - 8 juni 2014 15:12

Tjabbaaaa   Förlår för lite dålig uppdatering denna vecka, men jag har varit i dalarna i min sommarstuga som har både dåligt internet och ingen wifi. Men här är det jag har gjort iaf!   I torsdags så åkte klassen buss till stockholm och gick ...

Av Ida - 3 juni 2014 14:49

Halloj!Idag så va det inte en helt vanlig dag! (Till skillnad mot alla andra enformiga dagar ;).) Några olika skolor i området har en gemensam fotbollsdag. Det leds av en idrottslärare från en skola. Tjejer & killar blir i olika lag som får spela 10 ...

Av Ida - 2 juni 2014 19:01


TjabbaIdag i skolan kom jag på att vi får sommarlov om 10 dagar!!!Först tänkte jag, YEYYYYYY.Sen tänkte jag, NOOOOJag kom alltså på att sommarov = klassen splittras. Det är ganska sad.. Min klass är liksom bäst! Alla är snälla mot varandra, vi har in...

Av Ida - 1 juni 2014 17:11

Tjena bloggen   Nu sitter jag här på altanen i solen och skriver... (LOL 1. Jag är en innomhusfis och går aldrig ut 2. Det regnar.) Idag har jag och släkten firat min lillebror på sin födelsedag. Inte för att han fyller år idag, det gör han imorg...

Presentation


Liten tjej på 12 vintrar sitter och skriver om allt från " höstens hetaste tubsockor" till vanliga funderingar. Hoppas du gillar bloggen! Kommentera gärna :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards