Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Ida - 1 juni 2014 17:11

Tjena bloggen


Nu sitter jag här på altanen i solen och skriver... (LOL 1. Jag är en innomhusfis och går aldrig ut 2. Det regnar.) Idag har jag och släkten firat min lillebror på sin födelsedag. Inte för att han fyller år idag, det gör han imorgon. Men vi hade iaf kalas för honom idag. Ett utomhusklalas med mycket mygg och myror.

Carl fick bl.a en Doktor Proktor bok, en (TILL) vattenpistol & 100 kr.

Jag vill också fylla år..


Jag och resten av barnen hade vattenkrig, Carl stog med vattenslangen och vi andra med vattenpistoler. Efter typ en timme så börjar alla skaka & frysa och vi åt tårta. Eftersom Carl inte gillar någon slags bär/frukt så hade vi daim på trårtan ist. Jag har fått byta kläder 2 ggr, varav 1 gång jag var tvungen att låna pappas tröja.


Sedan så åkte alla hem och jag satte mig vid datorn.


Nu ska mamma åka och fixa hamburgare till oss. MMMM...

Nu får detta vara tillräkligt med uppdatering för idag.


Kram!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Liten tjej på 12 vintrar sitter och skriver om allt från " höstens hetaste tubsockor" till vanliga funderingar. Hoppas du gillar bloggen! Kommentera gärna :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards